24 juni 2009

Energikick

Idag har jag varit ledig, och haft en riktig energi kick i värmen :)
Fick ett ryck och dammsög, skurade golven och vattnade blommorna, sen tog jag en kall dusch då jag blev en aning svettig, städade oxå balkongen och fixade lite med blommorna ute.
När T kom hem så åkte vi till plantagen och köpte en thuja då ja fick en stor kruka av Ewa i går kväll, och den ville ja ha nått i som kan stå hela vintern.
När vi sen kom hem från plantagen så badade vi hundarna.
En nybadat och ren Selma

Nu ska vi äta en sallad och dricka en kall öl sen ska jag plantera thujan.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....