16 juni 2009

Finns ingen läcka nånstans

Idag har dom varit här och spolat rent avlopp och gått ner med kamera för att lokalisera vart d läcker. Dom hittade absolut ingeting. Så nu får vi använda avloppet i handfatet igen :)

Dom har ingen aning om vart d har läckt. Grannarna under oss har ju en stor fuktfläkt i golvet och grannen under dom hade ju takdropp, konstigt nog har takdroppet slutat. Så dom vet inte vad dom ska göra nu. Så har vi tur så slipper dom riva något hos oss.

Idag är jag så trött och har haft huvudvärk, men som tur är så gick den över nu när jag käkade, är så dålig på att äta så jag får skylla mig själv. Skönt nu är d bara en arbetsdag kvar och d är torsdag, i morgon är jag ju ledig :) Ska ta tag i hundarna då och bada dom hade ja tänkt, sen packa lite inför midsommar, vi får se om vi åker redan på tor. efter jobbet till landet, beror lite på vädret. Såg att d inte ska bli så bra väder på midsommar, med andra ord så blir d väl en svensk midsommar med regnskurar haha.

Nu ska jag slöa en stund sen kommer Teija senare och ska hämta golv till hennes balkong, få se om hon ska få göra hål i örat på mig, vill nog ha 2 till :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....