04 juni 2009

Fy va kallt d är idag

Usch idag är d verkligen kallt. Här har regnat och blåst hela dagen.
Känns nästan som höst.
Hundarna ville inte gå ut idag, Selma fick jag hämta och bära från korgen, hon vägrade att kliva
ur den, och My ville bara hem så fort vi komm ut :)
Här hittade jag My innan vi skulle gå ut, såg inte så skönt ut då hon inte fick plats i hylla under akvariumet hehe

Maxi och Electra ligger i soffan och sover så skönt nu, Selma sover under bordet och My tuggar på ett ben och jag sitter här och bloggar.

Idag har vi tagit ur klädseln ur soffan och tvättat den, sittdynorna va något smutsiga efter hundarna, tur d är lätt att plocka ur och tvätta :)

I morgon är d fre. igen, sååå skönt så och inga måste i helgen vad jag vet än i alla fall.

Så skönt om man slipper ställa klocka när d är helg.

Nää nu ska jag måla naglarna och njuta av kvällen.

Vi hörs i morgon igen.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....