08 juni 2009

My gillar hyllan

I morse blev ja väckt 1 timme före klockan av hantverkare som slog ner kaklet i grannens badrum, inte så roligt :(
Gick inte att somna om efter d, va bara att kliva upp och se glad ut.
När jag sen åkte till jobbet så va hela gången nere i trappen full med kakel som dom plockat bort, jag hoppas verkligen vi klarar oss och slipper d grannen får stå ut med just nu.
Så skönt att denna måndag är slut då jag inte gillar måndagar, är ju så långt till fre. hehe.
Sitter just nu och bara tar d lugnt och väntar på att maten ska bli klar.
Letade efter My idag och trodde nästan jag stängt ut henne, men till sist hittade jag henne :)
Verkar vara hennes nya plats :)
Här kommer resten av bilderna jag tog på landet på blommor.
Till midsommar blir d ännu mer bilder, då ska jag och Johanna fota MASSOR :) :)
Nu ska jag käka, ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...