17 juni 2009

Guuu va skönt att vara ledig

Har ju varit ledig idag och fått en del gjort. Innan T drog å jobbadet hjälptes vi åt att bada hundarna, så nu är dom rena och fina för midsommar :) På efm. tog jag d bara lugnt, babblade med Teija i telen några timmar samtidigt som jag fick ett ryck å göra en rabarberpaj.
Fixade även lite med blommorna ute och tog bort gamla blad som jag retat mig på ett tag men varit för slö för att göra något åt.
Nu ligger alla djur här i soffan och jag har nyss tagit en dusch och käkat, så nu blir jag nog sittande här resten av kvällen :) I morgon är sista arbetsdagen för denna vecka, få se om vi åker till landet redan i morgon om de inte vräker ner regn för då åker vi på fredag i stället.
Jag hoppas verkligen att vädergudarna är med oss och att d åtminstone är uppehåll på fredag så att vi kan vara ute.
I går kväll va Teija här och gjorde 2 hål i örat på mig (aj va ont d gjorde) vaknade nångång i natt då jag försökte lägga mig på örat, men d gick inte hehe. Idag känns d lite bättre. Va så längesen jag tog hål i örat så jag har glömt hur ont d gjorde :)
Tack Teija min vän för att du pågade mig (vet att du njuter av d) haha.
Tog ett kort på My igår då hon såg så kul ut med ett litet ben i mungipan, syns dåligt på bilden, tyvärr. Nu ska jag glo lite på tv en stund och bara slappa. Vi hörs i morgon igen.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...