02 juni 2009

Växter och plantor

Idag vräker regnet ner och har gjort hela dagen, ja tycker att d är rätt skönt
synd bara att d ska vara så jäkla kallt.
Vi tog i alla fall en långpromenad med hundarna fast d regnade, fick passa på nu
när d inte är varmt.
Att d regnar gör mig inget men d stör mig massor att d alltid ska bli så kallt när d regnar.
Idag är jag piggare än igår, konstigt med tanke på att igår va d kanon väder och idag regnar d,
jag är lite tvärtom haha.
Eller så kanske jag är pigg för att jag vet att jag är ledig i morgon :)
I morgon kommer dom hit IGEN med nån besiktnings gubbe, jag fattar fan inte va dom ska hit å göra igen. Förra veckan dom va här så sas d att dom skulle fixa läckan från grannens tak så va dom ska göra här i morgon har jag ingen aning om. Känns som d inte händer ett skit, är så trött
på att inte få använda handfatet och att jag måste ha en lång slang över golvet när jag kör tvättmaskinen *suck*
Nu tar vi nå trevligare, lite bilder på blommor, som har växt massor sen värmen kom :)
Min fina stjärnklocka
Rosen har fått en knopp :)
Snart får vi smaka smultron Tomatplantan är full i tomater och blommor
Mina 3 änglatrumpeter växer så d knakar :)
Ha en bra dag i regnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...