03 juni 2009

Fasiken va dagarna går fort

Nu är denna dag snart slut, tycker dagarna går sååå fort :)
Idag har här badats hundar, tvättats och vattnas blommor. En gubbe från försäkringsbolaget har varit här ang. läckan.
Nu säger dom att dom ska sätta fart så fort dom bara kan, tycker dom borde gjort d för
2 veckor sen då dom va här första gången, men men d är väl inget man kan räkna med.
Här är nu så lugnt och skönt nu, T jobbar, hundarna sover och jag halvligger och glor på tv och bloggar samtidigt (man kan ju göra 2 saker samtidigt) hehe.
Känner att jag börjar bli hungrig då jag inte ätit middag än, så jag ska resa på mig nu och fixa nått att äta :)
Lite kort först :)
Electra trött i går kväll
My och Selma låg och tuggade på varsitt ben, men dom orkade inte länge hehe Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...