20 juni 2009

Skönt att vara hemma igen

Hoppas ni haft en bra midsommar.
Vi har som vanligt haft trevligt, men d är sååå skönt att vara hemma igen. Hundarna är som vanligt helt slut efter att varit på landet så dom sover som stockar nu. I torsdags när vi åkte ut till landet så regnade d rätt rejält, men en liten stund så blev d ett uppehåll och då passade vi på att grilla korv:)
Midsommarafton började med regn, men sen senare på efm. så kom solen så vi kunde vara ute en hel del. Whippet ligan röjde för fullt ute :)
Golvmopparna (mina hundar och Basse satt nånstans och bara glodde på dom när dom for omkring :)
Sonen hade med sig nya hojen.
Fanny fick provåka. Båda hade ett stort leende i hela ansiktet :)
Evelina, Johanna och Fanny gjorde sååå smarriga tårtor (mums)
Lucky ser så rolig ut när han fäller ner öronen, ser ut som han har keps hehe.
Sonen smet in när jag dök upp med kameran.
Lilla söta Basse som jag klippte i ansiktet då han har sååå mycket päls och knappt såg något.
Han är en kopia av sin mor (Mira) Så här såg han ut då han varit ute då d regnade :)
Selma
Mamma har lite söta saker i rabatterna :)
Välkommen skylten är självklart en hund :)
Tomtarna som alla hanarna alltid kissar på hehe
Självklart har jag tagit massor av naturbilder men dom lägger jag in i morgon.
Nu ska jag bara slappa och njuta.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...