28 juni 2009

Skönt i vattnet

Hejsvejs i värmen :)

Herre gud vi har haft 30 grader idag, tror d är 28 nu, vilken värme :)

Vi har tillbringat hela dagen på stranden eller i vattnet, vattnet är så varmt och skönt. Hundarna tycker nog denna värme är jobbig då dom bara sover och knappt rör sig. Däremot senare på kvällen då d börjar bli svalt då börjar dom vakna till liv. Maxi ligger oxå helt utslagen men så fort d börjar bli svalt då går han ut på balkongen.

Vi stack tidigt på förmiddagen till stranden och kom väl hem här vid 15 tiden. Nu sitter jag här och är nyduschad och vi har käkat plus att jag gjort en jordgubbs paj. Just nu svider d i ögonen men d är väl av solen :) skulle helst vilja blunda, men då somnar ja hehe.

Såg vädret nyss och veckan bjuder på temperaturer som 29-30 grader, inte så kul när man måste jobba.

Jag gjorde ett utkast för en stund sen på bloggen med några kort från där vi va och badade idag, men av någon konstig anledning så är utkastet borta så jag få lägga in korten igen, och visa dom i morgon.

Nu ger jag mig för idag

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...