25 juni 2009

Ängsö

Idag skriver jag inte så mycket utan visar lite kort i stället.
Blev inge Rix fm igår då vi i stället åkte ut till Ängsö slott och badade med hundarna.
My älskar ju att bada så hon och husse badade :)
Electra stog bara å pep och ville därifrån men till slut gick hon självmant ut i vattnet.
Selma ville inte vara i vattnet hehe.
Johanna (syrrans dotter) har tagit dessa kort på Basse.
Tack Johanna för att jag fick dom, du är så duktig att ta kort :)
En vattensnok simmade förbi oss.
Electra kollar läget lite
Selma smakar på vattnet Båtar vid bryggan
Selma tycker att d är varmt :)
My simmar för fullt My letar efter pinnen :) Till sist vågade sig Electra ut en liten bit i alla fall :)
Ha nu en härlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...