12 juni 2009

Ny designe på bloggen

Här har ni ett gulligt klipp att titta på :)

Nu har jag hållit på sen igår kväll och fixat här på bloggen. Jag har alltid så svårt att bestämma mig hur jag vill ha d. Tror att jag börjar bli nöjd nu, kan komma till nått mer under kvällen :)

Skönt att fredgen är här igen, har varit så trött sista dagarna, så d ska bli skönt att få sova ut ordenligt i helgen. Idag tar dom studenten här i stan, synd att vädret inte är så roligt. Regnet hänger i luften och d blåser en del. Här ska vi bara ta d lugnt i helgen, ska å kolla på en kompis lägenhet i morgon bara, hon ska flytta till samma område som vi bor på.

Nu avslutar jag för idag, ska ta nått att käka nu sen är d dags att åka och jobba.

Vi hörs i morgon igen.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...