30 juni 2009

Ont i skallen

Åhh så skönt nu är snart denna vecka gjord, är ju ledig i morgon och sen är d bara 2 dagar kvar :) Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, antar att d beror på värme plus att jag inte kunnat äta på 2 dagar. Inte ens yogurt (vet inte om d stavas så) har smakat gott i denna värme, men ska faktiskt tvinga i mig en sallad nu så kanske huvudvärken ger sig :)
Hundarna dom bara sover och tycker nog värmen är skit, dom vaknar till liv sent på kvällen när d börjar att bli svalt. Maxi rör sig inte heller mycket, så här som en korkskruv hittar man honom lite varstans hehe.
Så här såg My ut idag då hon låg och sov hehe. Vi har nyss varit ute så nu ligger hundarna med tungorna som slipsar och bara flåsar :) Själv ska jag nu gå och ta en sval dusch sen försöka käka :) Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....