22 juni 2009

Selma fick hp

Har varit med i en tävling på nätet och Selma fick hp där.
Idag kom priset som va en torkduk som självklart va rosa :) Dom är bättre att torka med än en handduk.
Idag är d helt underbart ute, sol och alldeles lagom varmt och skönt, jag hoppas verkligen d håller i sig nu. My och Selma ligger och gottar sig i solen och Electra ligger inne då hon tycker d är för varmt ute. Själv sitter jag ute nu och bara njuter :) Ska snart åka och jobba igen sen blir d nog en långpromenad med hundarna.
Här kommer lite mer bilder från helgen.
Ha en fortsatt härlig dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...