07 juni 2009

Förkyld katt

Idag har vi bäddat rent i sängen och tvättat, har även dammat och skurat golv.
Skönt när d väl är gjort :)
Maxi är förkyld och jag hoppas inte d smittar till hundarna?
Han snorar och fnyser och nyser så d stänker haha.
D är bara att torka och se glad ut :)
Sitter här och tittar ut och regnet öser ner *suck* fan va less jag blir.
För en stund sen tänkte jag att va skönt att slippa sätta på hundarna overallerna när vi ska gå ut, hmm va ju dumt tänkt för d funkade ju inte :(
Här kommer hälften av bilderna jag tog på landet igår, resten kommer i morgon :)
I kväll ska jag kolla på Bingolotto, inget jag brukar göra men i kväll ska
Johanna Toftby sjunga med Barbados och d bara måste jag se :)
Nu ska vi gå ut med hundarna i regnet, åhhhh sååå skönt, NOT.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...