22 september 2009

Tråk väder

Hej

Idag är d verkligen höstväder, D blåser och regnar emellanåt och d har varit mörkt hela dagen.

En sån här dag ska man bara vara inne och krypa upp i soffan och se en bra film och tända en massa ljus, då kan d vara riktigt mysigt :) Men sån tur har man ju inte då man måste jobba och gå ut med hundar hehe.

Nu har jag i alla fall jobbat klart för dagen, nyss gett hundarna mat och sitter här med en kopp kaffe och bara njuter. Ska straxt ta en promenad med hundarna sen ska jag krypa upp i soffan och tända lite ljus och bara ta d lugnt. I morgon är jag ledig och då kommer Teija hit och umgås lite (alltid lika trevligt) och sen så kommer dom som fixade vårat kök hit och ska mäta en garderobs dörr som dom ska fixa till hallen. Perfekt när man kan beställa av dom då dom fixar dom mått man själv vill ha, så d ska bli en vit dörr där, sen va jag ska ha för mönster på själva dörren vet jag inte riktigt än.

Nu avslutar jag för dagen och beger mig ut innan d börjar regna.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....