07 september 2009

Allt lugnt här

Hej hopp

Här är allt lugnt än så länge, inga valpar på g än.

Idag jobbade jag bara på förmiddagen då T jobba eftm. Någon måste ju vara hemma hos Miraefm. har varit lång,vet inte riktigt va jag ska roa mig med så att inte dagarna ska bli så långa.

Har varit fruktansvärt trött och seg i dag vet inte om d är nån förkylning på g eller om d bara är hösten som gör mig trött.

Oj, kom just på att d är färjan på tv, måste ila vi hörs i morgon

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...