17 september 2009

Känner mig slut

Hej mina vänner

Idag är jag trött och seg, skönt d snart är helg igen :) Just nu känns d som jag ska somna vilken sek. som helst. Har varit full fart här på förmiddagen. Jobb, sen städning IGEN, då d vräkte ner regn här i går kväll så släpade hundarna in en hel del gräs och annat skit, så golven va inte fina här i morse. Men nu så är dom rena.... ett tag till i alla fall :)

I morse väckte Mira oss kl 6 och frusta och gnällde och va smått galen, hon va såååå nödig, så stackars T gick snällt upp och fick gå ut med henne, sen va hon nöjd och la sig hos valparna och sov.

Fördelen med henne är att hon alltid säger till när hon vill gå ut, skulle mina hundar aldrig göra.

I går kväll när vi lagt oss och kollat på en film så va d ett jäkla liv i valplådan ett pipande utan dess like, ja förstog att nått inte va som d ska och gick upp för att kolla. D va inte konstigt att d va liv, en valp hade hamnat utanför lådan och Mira tvättade den så den va helt dygnsur haha.

Så d va bara att lägga tillbaka valpen i lådan och sen va d frid och fröjd och dom somnade gott :)

Nu är här lugn då vi nyss varit ute och alla sover, så jag ska passa på att läsa tidningen på nätet nu i lugn och ro.

Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...