21 september 2009

Namn på valparna

Hejsvejs
Idag är jag helt slut, såååå trött, kan vara för att d är måndag :)
Jobbat klart för idag nu och ska bara ta d lugnt i kväll. Mamma ringde nyss och ville komma och kolla på valparna i kväll, så d blir en fika med dom bara sen bara slöa.
Här va data stolen jag fick av Ewa i går, passar perfekt till mitt bruna och vita sovrum jag ska ha sen nångång hehe.
Idag har vi döpt valparna (c-kullen) D va svårt men till slut så kom vi på namn :)
Tikarna är Celine och Cindy, Celine blev döpt redan första dagen av Ewa, så hon får fortsätta heta d. Hanarna blev Cesar, Cleo, Casper och Cigge. Ska lägga ut namnen på hemsidan sen så ni ser vem som är vem, men d får bli när dom öppnat ögonen och jag tagit nya kort.
Nu ska jag ta en promenad med hundarna.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...