27 september 2009

Så va helgen slut

Hej
Fasiken va helgerna går fort, hinner ingeting :(
Så mycket som skulle behöva göras men då skulle man behöva hålla på dygnet runt. Ja ja vissa saker får man skjuta på till nästa helg.
Idag har vi i alla fall varit ut till landet en snabbis och firat mamma som fyllde år i går. Sen har vi bara fixat och donat som vanligt här hemma och nu har vi nyss varit ute med hundarna.
Nu ligger dom och tuggar på varsitt ben och jag ska passa på att bara vara så länge d är lugnt här.
Nu ska jag glo på tv:n
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...