14 september 2009

Dag 63

Ännu har inga valpar kommit, denna kull har inte bråttom :)

Jag är måttligt less på denna väntan nu, blir så rastlös att bara gå här och vänta.

Ska i alla fall jobba nu på efm. ska bli skönt att se lite folk och nått annat än gården här ute. T är hemma då jag åker iväg en sväng så d är lugnt.

Nyss ringde min mamma och sa att dom skulle komma hit å fika i kväll, kul då man får nått annat att tänka på och att tiden går lite fortare då.

Nu ska jag ut och vattna lite blommor innan jag sticker iväg.

Hörs i morgon igen.

Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...