08 september 2009

Dag 57

Lugnt här idag oxå, inga valpar på G än. Mira är så lugn och trött, sover mestadels hela tiden förutom när d vankas mat då är hon på hugget hehe.
Blir inga långa promenader nu då Mira går så sakta så jag kan krypa fram med henne *s*.
Får bli längre promenader med dom andra hundarna då Mira fått sina valpar.
Idag mår jag bättre och är inte lika trött som igår, och i morgon ska jag sova ut ordentligt då jag är helt ledig. Känns så konstigt att bara jobba på förmiddagen, sitter nästan och kollar klockan vid 14.30 och tänker att nu är d dags att fixa lite innan jag ska å jobba, men så kommer jag på mig själv att jag faktiskt är ledig :)
Dagarna och kvällarna blir lång nu. Vet inte vad jag ska hitta på idag men kommer säkert på något.
Lite tjock om magen är hon, men inte lika tjock som förra gången.
Nu ska jag dricka kaffe och ringa och babbla med Teija
Vi hörs i morgon.
Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....