20 september 2009

Fullt ös i dag

Hejsvejs

Idag har d varit full fart hela dagen. På förmiddagen fixade vi och donade en del här hemma, tog rätt på lite blommor ute som har gjort sitt. Sen tog vi en sväng till Jysk för jag va tvungen att ha lite nya handdukar. Hittade 3 svarta sen 3 bruna med nå mönster på.

Sen gick vi till Ewa för att hjälpa henne sätta upp lite lampor och speglar. Jag hade turen och fick hennes datastol som är i vitt skinn, lika som min men min är helsvart, jag ska ju ha vitt i sovrummet sen när vi har renoverat.

Sen fick jag hennes ljusvägg (ska visa bild sen) d är en svart vägg typ i 3 sektioner som är full med glaskoppar som man ska ha värmeljus i, få se var jag ska ställa den sen. Ska ta hem väggen så fort jag hinner, vi fick inte med oss den nu när vi var där.

Valparna växer så d knakar, 2 av dom är riktiga knubbisar :) och Mira är såå duktig denna gång och ta rätt på allt efter valparna :)

Nu avslutar jag för idag, sitter i telen samtidigt och vet knappt va jag skriver hehe.

Hörs i morgon, ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....