11 september 2009

Dag 60

Ännu inga valpar och jag är såå trött så jag dööör snart.

Vaknar ju på nätterna så fort Mira rör sig. I går kväll frös Mira och då tänkte jag att nu så börjar d närma sig, men idag är d hur lugnt som helst. Hon käkar och är som vanligt.

Idag är T oxå ledig, skönt med lite sällskap här hemma, så jag funderar på att bada Selma när vi varit ute för hon är som vanligt skitig så d går knappt att kamma henne. My och Electra får vänta några dagar innan bad då dom inte är lika skitiga.

Har för mig att mina föräldrar kommer hem från Turkiet idag om jag inte minns fel, ska bli kul att höra hur dom har haft d, men vet att d varit varmt både i luften och vattnet där.

Här är varmt och skönt även idag men just nu ingen sol, gör inget bara d inte regnar :)

Nu ska jag göra lite nytta innan jag somnar :)

Ha en härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....