03 september 2009

Åhh va d regnar

Hej hopp

Börjar med att säga GRATTIS Anne till valpkullen :)

Lite avis är jag, valpar luktar såååå gott hehe.

Här vräker regnet ner, men har faktiskt varit uppehåll hela dagen, d började så klart när vi va ute med hundarna, men som tur va hann dom inte bli så blöta.

Idag har jag tvättat och jobbat, va tvungen att få bort tvätten då jag inte kan tvätta i morgon då dom en en gång ska hit å filma våra rör efter vatten läckan. Dom ger sig aldrig.

Tiden som står på papperet då dom ska komma är 9-15, fan d är hela dagen så T har fått tagit ledigt i morgon. Jag hoppas verkligen d är d sista dom gör, andra gången dom ska filma nu fast dom inte hittade nått förra gången.

Nu ska jag krypa ner i soffan för kvällen.

I morgon är d fredag igen :) :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...