10 september 2009

Dag 59

Inga valpar idag heller :)

Är d d här man kallar lugnet före stormen kanske hehe.

I natt har Mira väckt mig 2 gånger och ville ligga i sängen, vilket hon annars aldrig gör här hos oss, d gör inte mig något men hon vill att man ska klia henne på magen hela tiden och d är inte så kul när man ligger och sover. Kliar man inte henne hela tiden så tar hon tassen och trycker in klorna i armen så d gör ont, och hon ger sig INTE haha.

Så i morse när klockan ringde va jag inte pigg. Va några dagar sen jag sov en hel natt nu och d börjar att kännas. Men d är så typiskt veckan innan valpning, går inte att sova ordenligt då.

Idag är här strålande sol från en klarblå himmel och 19 grader varmt, d är såå underbart när solen tittar fram och d är varmt :)

Nu ska jag starta om min dator efter lite uppdateringar sen ska jag sätta mig ute och dricka kaffe.

Ha en härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...