10 september 2009

Dag 59

Inga valpar idag heller :)

Är d d här man kallar lugnet före stormen kanske hehe.

I natt har Mira väckt mig 2 gånger och ville ligga i sängen, vilket hon annars aldrig gör här hos oss, d gör inte mig något men hon vill att man ska klia henne på magen hela tiden och d är inte så kul när man ligger och sover. Kliar man inte henne hela tiden så tar hon tassen och trycker in klorna i armen så d gör ont, och hon ger sig INTE haha.

Så i morse när klockan ringde va jag inte pigg. Va några dagar sen jag sov en hel natt nu och d börjar att kännas. Men d är så typiskt veckan innan valpning, går inte att sova ordenligt då.

Idag är här strålande sol från en klarblå himmel och 19 grader varmt, d är såå underbart när solen tittar fram och d är varmt :)

Nu ska jag starta om min dator efter lite uppdateringar sen ska jag sätta mig ute och dricka kaffe.

Ha en härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....