16 september 2009

Sovit ut

Hejsvejs mina vänner.

Idag har jag varit ledig och sovit ut ordentligt :)

I går kväll va jag såå trött så jag slocknade till och från sittandes i soffan, så d blev tidig säng i går.

Jag har sovit sååå skönt hela natten och nu känner jag mig riktigt utsövd. Valparna och Mira mår bra, och alla valpar har gått upp i vikt :) Jag har lagt ut bilder på valparna på hemsidan idag så där kan ni titta om ni vill.

Idag har jag mest tagit d lugnt och bara njutit, har väl vikt tvätt och gjort d vanliga bara.

Nu sitter jag i soffan och njuter av kvällen och tystnaden för alla 11 hundarna sover för tillfället haha. Herre gud va mycket d låter :)

D får räcka för dagen så hörs vi i morgon igen.

Ha en bra kväll

1 kommentar:

  1. GRATTIS till dom fina valparna önskar vi från Norrköping.
    Birgitta, Ida och Emy

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...