09 september 2009

Dag 58

Fortfarande lugnt och inga valpar än. Känner på mig att dom kommer till helgen.

I morse väckte Mira mig 6.30 och tyckte att jag skulle gå upp, så typisk när man får sova och är ledig hehe. Jag gick i alla fall INTE upp utan Mira kom upp i sängen och la sig hos mig i stället och sen somnade vi om. D va skönt att sova ut.

My har jag hittat fukteksem på, igen, blir galen på dessa eksem men inge ovanligt då hon har den päls hon har. Hon har ett eksemfram tassen och ett på bak tassen, tyvärr kommer hon åt dom nu, förut när hon haft har eksemen suttit så att hon inte har kommit åt dom. Men fick ett tips på apoteket och ett medel jag ska tvätta henne med som tar bort d som kliar så vi får se om d funkar, de torkar även ut eksemet

Idag har vi 21 grader ute men de blåser storm, fick en chock när jag öppnade balkongdörren och de va så varmt, men inte gör de mig nått :)

Idag har vi fått skura golv här då dom såg bedrövliga ut efter att Mira släpat kattsand från lådan igår, fattande inte först va all jäkla sand kom ifrån plus att de va som cement fläckar överallt i hallen och vardagsrummet, men igår kväll fick jag se hur hon såg ut runt munnen, full i kattsand haha. Så nu har vi fått satt upp ett lågt kompostgaller igen som vanligt när Mira är här :)

Nu ska jag dricka kaffe och surfa runt lite.

Ha en bra dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...