25 september 2009

Så skönt att d är fre.

Åhh va härligt att d äntligen är fredag igen :)
Ska bara iväg en omgång till och jobba sen är d äntligen helg.
Nu har Johan (som fixa vårat kök) nyss varit här och mätt för garderoben i hallen.
D blir en vit dörr med ränder på ena sidan och ett rätt stort handtag. Ska bli skönt att få en ny snygg dörr med nya gångjärn.
I kväll ska vi bara slappa och njuta av fredagen och i morgon ska vi handla då mycket är slut här hemma. Söndag är d badning av hundar, så vi är inte sysslolösa i helgen :)
Idag har ena tiken öppnat sina ögon så när alla har öppnat ögonen ska jag ta nya kort på dom.
Kramas :)
Snacka om utslagen mamma med hängtuttar hehe.
Ha nu en härlig fortsatt dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...