12 september 2009

Dag 61

Nu vill jag inte vänta mer, jag är inte den som gillar att vänta å vänta å vänta hehe.

I går kväll när vi gick å la oss så började Mira att bädda på golvet, sen när hon gjort d så gick hon å la sig i soffan och sov så lugnt heeeeela natten :) Idag har hon ätit och just nu sover hon så lugnt så, och jag är sååå rastlös.

Nu har jag skurat golv och gjort en rabarberpaj, allt för att ha nått att göra, och senare åker hundarna i badet så är d oxå gjort. Orkade inte bada Selma i går för jag va såå trött.

Nu väntar jag att golven ska torka sen ska jag sätta in rabarberpajen i ugnen och tömma diskmaskinen, sen ska jag bara ta d lugnt till d är dags att bada hundarna.

Vi hörs

Ha en bra dag//Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...