18 september 2009

Så va fredagen här igen

Hej hopp
Sååå nice att d är helg igen :)
Vi har nyss varit ute och Selma,Electra och My har fått kuta lösa här på gården och busat med Milton (grannens hund) och dom har haft såå kul, så nu är dom helt slut.
Själv väntar jag nu på att golvet ska torka så jag kan ta mig en dusch innan jag ska iväg och jobba igen. I kväll ska vi bara ta d lugnt och glo på tv och käka tacos (mums).
Resten av helgen är inget inplanerat och d känns skönt för jag känner bara för att vara hemma och ta d lugnt.
Valparna går upp i vikt så d knakar :)
Måste få visa något så gulligt :) Absolut min favorit då jag gillar hennes färg.
Ett gäng utslagna och trötta valpar :)
Ha en härlig dag//kväll

1 kommentar:

  1. Den första tiken som påminner om black and tan teckningen är också min favorit!
    Ska bli spännande o se hur hon utvecklas färgmässigt....
    Kanske stannar kvar inom familjen?

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...