28 september 2009

Rätt pigg i morse

Hej
I morse va jag rätt pigg när jag vaknade, konstigt med tanke på att ja somnade rätt sent.
Just nu däremot känns de som jag ska somna.
Fick rätt mycket gjort innan jag stack i väg i morse, har en valp som är dålig i magen så just nu så bäddas d rent och tvättas valpar och maskinen går för fullt här hela tiden. D började i går men tror d är på väg att gå över då d inte alls är så mycket som igår. Även Mira va lite halvtaskig i magen i går men mycket bättre idag. Valparna går upp i vikt så d knakar, flera är över 500g och blir bara 2 veckor i morgon, så d är riktiga knubbisar :)
I morgon om jag hinner ska jag ta nya kort och lägga upp på hemsidan, lite roligare nu när dom öppnat ögonen, men inte så lätt att ta då dom inte är stilla nu hehe.
Nu ska jag ta mig en dusch så jag vaknar till liv.
Mira tog sig upp på fönsterbrädan i går via en stol hehe. Hon tror hon är en katt :)
Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....