05 juli 2009

Skön avkopplande helg

Hemma igen :)
Har haft en kanon skön helg på landet med sol, bad,regn och åska :)
Lite foton jag tog i helgen.
Selma grävde och som vanligt så är hon skitig
Jag som ALDRIG skull sätta på mig en par foppa tofflor, för dom är ju sååå fula haha,
men erkänner att dom är skit sköna så jag köpte ett par som jag ska ha på landet :)
Selm och My kollar in stenen
Här vattnas d i landet och My hon gick där under spridaren och
brydde sig inte att hon blev blöt :)
I lördags öppnade himlen sig i så där 15 min. herre gud så de haglade och vräkte ner regn.
D blev en sjö på grusgången och alla blommor i rabatterna låg ner efteråt. Vi såg knappt ut genom fönstret när d vräkte ner.
Testade att ta en bild när d va mörkt ute :)
En lite pippi :) Ännu en bild i mörkret
I fredags kväll åskade d nog i 4-5 timmar
Men d gjorde inget för då hade vi redan suttit ute och även tagit ett dopp i poolen
där d va 25 grader :) Lördagen hade graderna gått ner till 21 men vi badade även då och hann även med att sola innan regnet kom :)
Nu är d skönt att vara hemma, och nu är de bara 1 vecka kvar att jobba sen äntligen sem.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...