07 juli 2009

Byte av databord

SORRY... jag hade inte tid att blogga igår, trodde jag skulle hinna men tiden bara rann i väg.
Gick över till Ewa igår vid 17.30 för att hjälpa henne fylla vattensängen då hennes sovrum äntligen är tapetserat. Tiden gick och vi hjälpte henne med lite andra grejer oxå.
Sen fick ja för mig att testa om hennes databord va bättre än mitt då hon hade köpt ett nytt, så vi konkade över d till oss och satte fart att byta bord och fixa och dona, så klockan vart så mycket så jag orkade inte blogga.
Blev i alla fall skit bra med hennes databord och lite mer plats i sovrummet, ska bara fixa en lampa på ikea i morgon sen är d klart.
Nu har jag nyss tagit en dusch och njuter av att veta att jag är ledig i morgon och då ska jag göra så lite som möjligt, har nämligen både torkat damm och skurat golv idag, just för att kunna slöa i morgon :) Så nu är d soffa och tv som gäller :)
Lite mer bilder från landet i helgen.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....