13 juli 2009

Full rulle

Idag är d full rulle här :)

Vi tog en lång promenad med alla 5 hundarna sen så har jag badat Selma.

Har trimmat Maxi i ansiktet och klippt hans klor och gjort rent hans öron, och i morgon kommer Ewa hit och ska raka ner han och sen ska jag bada honom.

Nu väntar jag på att golven ska torka i hall och kök så jag kan ta in hundarna där och fortsätta i vardagsrummet. Känns så skönt när allt är gjort.

Loke och Ängla kom ju i går och självklart så markerade Loke några gånger, men idag har han inte markerat något alls. Rätt naturligt då d är en massa tikar här :)

Allt går kanon bra med Loke och Ängla, Ängla är väl inte så glad i att hennes matte inte är här men vi låter henne bara vara. Då vi går ut så är hon så glad och har svansen på ryggen men inne ligger hon gärna under soffan och sover.

Ska snart ge dom mat så får vi se om hon äter då, men ger jag henne godis så käkar hon hehe.

Nu ska jag kolla om golven är torra så jag får fortsätta, sen ska jag ta mig en sval dusch och bara ta d lugnt resten av dagen och kvällen.

Lovar att ta lite kort under kvällen så lägger jag in dom i morgon.

Ha en fortsatt härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...