14 juli 2009

Är d d här som kallas semester?

Nu har jag precis skurat golv och duschat och har än inte fått i mig nån mat :)
Vilken dag!!!!!
I går kom Ewa och jag överens om att hon skulle komma hit kl 13 och raka ner Maxi, samtidigt skulle hon ta med sig Mira hit då hon idag skulle paras.
Kl: 13.10 messade jag henne och undrade va hon va då vi hade hämtat hem Måns hit för parning. Ewa strulig som hon är svarade att hon bara skulle ta en macka med en kompis som va där sen skulle hon komma, *suck* jag avskyr människor som INTE passar tiderna.
D slutade med att T hämtade hit Mira :) Tur va d för Ewa dök upp ungefär vid 16.30. Då satt vi igång och rakade ner Maxi sen badade jag honom, tog ju ett tag innan allt d va klart.
Sen vid 19. 30 ungefär då dök Teija upp och hämtade Loke och Ängla som varit här sen i söndags. Blev ju lite struligt då Loke va här därför kunde vi inte ha Mira och Måns här som vi brukar. Blir för mycket frustration för Loke med en löptik i närheten. Så jag lovar er att d varit rena cirkusen här idag haha.
Nu är i alla fall Mira parad och allt är sååå lugnt här, just nu sover hundarna och mina ögon svider så trött är jag.
I morgon ska d bli fint väder här så vi åker till stranden tidigt i morgon och ska njuta av våran sem. vi har inte hunnit känna efter än hur d är att ha sem.
Nu ska jag käka något och bara ta d lugnt.
Fina Loke
Här står d faktist 2 hundar bakom Loke och äter hehe
Varenda gång jag skule ta kort på Ängla så stack hon hehe. Loke och Ängla är himla mysiga och lätta hundar att ha. Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....