31 juli 2009

Tapetsering och vin

Tiden bara gick igår och när jag kom hem så bara orkade jag inte starta datorn.

Tapetserade hos Ewa och drack vin :) Nu är hennes vardagsrum så gott som klart, bara bården som ska dit.

Idag åker vi till Ingokällorna så jag lovar att jag ska blogga mer i kväll.

Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...