03 juli 2009

Regn och åska

Godmorgon

Här har d kommit en skur på morgonen och även lite åska, d är betydligt svalare ute och riktigt skönt nu. Tyvärr så är d skit varmt inne, där står luften totalt still fast jag har öppet överallt.

I natt har jag sovit lika illa som resten av nätterna pga. denna värme. Tur d är fredag och man får sova ut i morgon :)

Dom varnar för ordentligt med åska här, mestadels i natt, usch gillar inte när d åskar på nätterna kan inte sova då.

Vi drar i alla fall till landet i kväll efter jobbet och om vädret är ok så stannar vi tills på söndag.

Ska bli så skönt att bara få vara :)

Nu ska jag åka och jobba så ha en härlig helg så hörs vi på söndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...