11 juli 2009

Vill ha sommaren tillbaka nu

Idag sov jag verkligen ut, ända till 11.30 :)

Vaknade ett antal gånger men drog bara täcket över skallen och somnade om, va rätt skönt.

Idag är en sån här tråkdag, ena stunden skiner solen andra så vräker regnet ner, man vet inte riktigt vad man ska hitta på då. Vi tog i alla fall en sväng till öb och handlade lite, hittade en hård kylbag som kan va bra att ha då man ska till stranden (om sommaren kommer tillbaka förstås).

Mycket mer har vi inte gjort idag, blir nog en längre promenad om en stund med hundarna, sen tror jag inte d blir så mycket mer idag än att liga i soffan och glo på tv:n.

Känner mig så trött och slö idag, fattar inte *gäsp*.

nu måste jag röra på mig innan jag somnar hehe.

Hörs i morgon

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...