09 juli 2009

En dag kvar :) :)

Usch vilket regnväder d varit idag, här har d vräkt ner så gott som hela dagen och blåst.
Nu har d lugnat ner sig lite, så jag hoppas vädret blir bättre i morgon.
Nu är d nära till semestern :) Såååå skönt d ska bli att slippa gå och jobba på måndag.
Blir en kortis blogg nu då vi ska käka sen ska jag bara slappa i soffan :)
Ännu mer bilder som jag tog på landet :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...