19 juli 2009

Hej hopp alla mina vänner.

Här sov vi ut i morse och d va inte dumt. Sov faktist ganska gott i nya sängen och fick inte alls lika ont i ryggen :) Nu har vi städat och ska dricka kaffe sen blir d duschen och göra sig i ordning.

Kl: 16 ska vi skjussa Ewa till flyget då hon ska i väg på sem. och vi tar Mira tills i morgon då Ewas dotter kommer hem från sin sem. Sen drar vi direkt till Bålsta och ska fira syrrans dotter Johanna.

Tar kort i kväll och lägger in här i morgon.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...