10 juli 2009

ÄNTLIGEN

Nu sitter jag här och bloggar och tar en öl och njuter av att äntligen ha sem.
Känns såå skönt, som jag har längtat.
Jag har nyss tagit en dusch och städat upp ute då vi hade storm idag på dan så blommorna höll på att blåsa sönder. Men nu är d sol och rätt skönt ute.
Vi tog en långpromenad med hundarna och gick även förbi Ewa och kollade hennes snygga skåp som kommit upp på väggen i sovrummet, Mira blev så glad när vi kom :)
Som vanligt så markerade Electra direkt när hon klev in där, hon är hopplös haha.
Nu ska jag snart dricka kaffe och bara ligga i soffan och ta d lugnt. I morgon ska jag plantera om lite ut då jag ska ta bort min ros som jag inte gillar, ska höra om mamma kanske vill ha den ute på landet. Nu avslutar jag för idag med lite mer kort som jag tagit på landet :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....