23 juli 2009

Fuktigt i luften

Hej mina vänner, sorry jag inte bloggade igår men d blev lite sent då vi tog en tripp till landet.
Vi skulle bara åka dit och fika och låta hundarna kuta av sig lite, men d blev väldigt sent innan vi kom hem då mamma och jag drack vin och hade så trevligt :)
Idag hänger regnet i luften IGEN :( men d är varmt och skönt ute, känns nästan lite fuktigt.
Idag håller vi på att tvätta så vi har allt rent när vi åker på sem. ska även bada hundarna i kväll.
Nu ska vi straxt cykla iväg och fixa Ängla men visar lite bilder först.
Selma trött efter bus och lek i går på landet
Selma undrar va husse och morfar gör bakom buskarna.
Mamma är kattvakt åt min kusins katter och dom va lite nyfikna på hundarna utanför fönstret :) Här sitter Greta och tittar.
Aston
Nu börjar skohyllan blir klar, bara vita korgar som ska in i facken :)
Hade sån tur igår då vi va på Brödet & Fiskarna och hittade en madrass för 50:- och en färdigsydd gardinkappa med volang för 25:- som jag sydde om till dynan :)
Ha en skön dag nu ska vi ut å cykla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...