08 juli 2009

Hundbädd

Tog en sväng till Hööksefm. idag, dom hade rätt billiga hundbäddar så jag köpte en ny till sovrummet, tyvärr fanns d bara rosa (ingen färg jag ville ha).
Har inte gjort så mycket alls idag, bara slöat och slappat, d har varit såååå skönt.
T drog iväg och åkte gokart med sina kids och jag passade på att bara ta d lugnt här hemma under tiden.
Nu är d bara 2 dagar kvar sen är d äntligen sem. i 4 veckor, så skönt att kunna ta dagen som den kommer och inte ha tider att passa. Jag hoppas verkligen d blir fint väder så jag kan sola och bada (behöver inte bli 30 grader).
Nu ska jag kolla på tv och njuta av kvällen :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...