21 juli 2009

Leksviks skohylla

ÄNTLIGEN.... har jag hittat skohyllan jag letat efter ett bra tag. Har byrån och hatthyllan,
men skohyllan har ikea slutat sålt, så jag har letat på blocket men så fort jag mailat eller ringt på en då har den varit såld. Nu hittade faktiskt min syster en på blocket när vi pratade i telen som fanns i Eskilstuna. Så vi slog till så nu behöver jag inte leta mer :)
Nu ska jag bara införskaffa vita småkorgar att ha i hyllorna och skaffa dyna eller kuddar att ha på den.
Innan vi åkte till Eskilstuna tog vi en tripp till ikea för att kolla in alternativ till en sittbänk, d fanns men inte i samma färger som jag har i hallen.
Nu har vi nyss varit och fixat med Ewas katt och nu ska jag kolla lite alternativ på nätet på kuddar eller dynor till hyllan.
Visst ser d smarrigt ut :) Vi har massor med jorgubbar hela tiden :)
En nerrakad katt sover som en stock i soffan.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....