01 februari 2011

Nya glasögon

Hej

I morse vaknade jag vid 8 och gick upp på toa sen gick jag tillbaka och la mig och vaknade kl:11.

Ohhh va skönt d va att få sova ut :)

Så idag har jag fixat och donat en del här hemma och d har varit så skönt att bara få vara hemma.

Har badat 2 hundar och tvättat 2 maskiner tvätt sen fick jag ett ryck och rensade bland mina kläder och insåg att jag måste köpa en ny byrå till klädkammaren för tröjorna som ligger i den luktar skunk :( usch måste hitta en ny byrå snabbt går ju inte att ha kläderna på sig som ligger i den, får väl tvätta om allt som ligger där.

När jag badat hundarna klart så kom d mess från specsaver att mina glasögon och linser va klara :) Så ja åkte ner och hämtade dom när jag ändå va i farten :)

Så nu håller jag på att vänja mig vid nya glasögon och ny styrka, känns ju alltid lite lustigt i början.

Kvällen har jag tillbringat i soffan och glott på tv:n och nu ska jag straxt stänga av dator och bara glo på tv:n en stund till, är ju ledig även i morgon och då ska jag i väg med Selma som ska klippa sig :)

Ha en skön kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Skönt och ha sovmorgon om man kan sova, men ibland kan jag lägga mig o läsa efter att ha varit uppe ett tag, bara de räcker.

    Kul me nya brillor, fick vi inte se? :)

    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...