14 februari 2011

Färgat håret

Godkväll
Så här kan man oxå sova :)
Ledig och som vanligt bara njuter ja :)
Kunde tyvärr inte sova länge i morse, vaknade tidigt fast jag va ledig.
Men d gör inte så mycket för d är skönt bara att slippa göra sig i ordning och dra iväg.
Satt mig vid datorn när jag vaknade med en kopp kaffe och bara tog d lugnt :)
Idag har jag som vanligt fixat och dona här hemma, blev ingen lång promenad idag med hundarna då de va alldeles för kallt ute.
Vi tog en sväng till Lidl och handlade lite till helgen då mamma och pappa kommer hit och ska käka tacos, sen ska mamma och jag ta en liten shoppingrunda på hälla.
Nu har jag precis färgat håret svart, ska bli kul och se om denna färg funkar då jag tycker att svarta färger gärna blir blåa nyanser. Men HM färg ska inte bli så så vi får se när d torkar.
Hittade billiga joggingbrallor på Lidl, d blev ett par vita sen ett par mysbrallor i plysh och en munkjacka till i grått och rosa billigt :)
Perfekta kläder att ha på jobbet och även hemma så klart :)
Nu ska jag glo lite på tv:n och njuta av kvällen.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Jag är också ledig, så skönt så! :)
    Hoppas du får en fortsatt trevlig ♥♥♥-dag.
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...