06 februari 2011

Skinnpaj

Hej hej

Sov som en stock i morse och vaknade 10.45 vet ni hur skönt d va?

I morgon jobbar ja mina 11 tim. sen är jag ledig i 3 dagar igen så jag har ingen söndagsångest alls :)

I dag tog vi en tripp till plantagen då jag behövde 2 nya blommor till sovrums fönstret. Här växer ju alla blommor som ogräs så ibland måste jag bara byta ut dom till lite mindre annars ser vi inte ut alls :)

Sen blev d en tripp till Kapahl där jag hittade 2 toppar, en svart och en rosa. Va väl d jag skulle ha men sprang tyvärr på en sån snygg skinnpaj med nitar som jag provade och hängde tillbaka för jag skulle INTE ha den, men T sa.. köp den annars ångrar du dig och han om nån vet hur jag är hehe.

Så nu vill ja ha vår så jag får använda den :) :)

Nu ska vi straxt ta en promenad med hundarna sen ska My i badet som ska iväg och klippa sig i morgon.

Sen blir d ungstekt falukorv med potatismos och en stor sallad med keso till middag, och resten av kvällen tillbringar vi i våran sköna soffa :)

Ha en härlig kväll

2 kommentarer:

  1. Ja man har ju gjort den dumheten några ggr att man inte köpt saken på en gång, sen ångrar man sig och ska tillbaka o köpa den o då är den borta :)
    Så du gjorde nog ett bra köp!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja Anna de har jag gjort massor av gånger och blir lika arg vaje gång när de oftast är slut.
    Jag ångrar mig inte att jag köpte den nu direkt :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....