20 februari 2011

Lindex

Hej
Tog en sväng till Lindex på förm. och köpte toppen jag inte orkade köpa i går :)
D är en sån härlig rosa färg och jag ska nog köpa en vit och en svart oxå.
De är Lindex golfkläder som dom har, gillar verkligen modellen på topparna.

Samtidigt som jag handlade så löste jag sjudomarna på jobbet och fixade folk som ska jobba.
Tur man är kvinna och kan göra fler saker samtidigt hehe.
Så i morgon jobbar jag dag i stället för kväll och ska erkänna så gör de mig inget alls :)
Nu ska jag ta mig en dusch sen bara slappa resten av dagen.
Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Snygg såg den själv i går när jag var på Lindex :) Sköna topar så köp dom andra me :)
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...