08 februari 2011

Solen skiner

Hello
D är så härligt när solen skiner, synd bara att d blåser lite kallt men har man rätta kläder så gör inte d så mycket :)
Sov till 9.40 idag och d va så skönt. Är ju ledig i 3 dagar igen nu.
Så idag har jag tagit en promenad med hundarna sen har jag torkat damm och skurat badrum och sen håller jag på att tvätta och nyss har jag gjort en pasta sås och en härlig sallad som vi ska äta till middag.
I går va My och klippte sig och hon blev så fin.
Så nu är d bara Casper kvar som Ewa kommer hit och ska raka i morgon sen så är alla utom Electra kortklippta men hon har sån lätt päls så hon får bli långhårig :)
Ha en härlig dag mina vänner.

2 kommentarer:

  1. Va söta dom er, brukar dom sova ihop?
    Tyra har en likadan filt, fick hon av uppfödaren när vi hämtade henne.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja dom brukar sova ihop i sina korgar. Ibland ligger dom 3 st i samma korg :)Jag tror jag oxå fått denna filt när jag hämtade hem någon av hundarna :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....