10 februari 2011

Nu kommer vintern igen

Hej
Herre gud va snön vräker ner här och de ska hålla på hela dagen och natten och även i morgon bitti. Fast jag är ju tvärt emot alla så mig gör d inget att de snöar, d är ju trots allt bara feb. så någon vår får vi inte än :)
Våren kommer även om snön vräker ner nu :)
Tog ett varmt bad här för en stund sen och hittade Casper mitt på köksbordet, ja hade ju stängt grinden till vardagsrummet då han alltid sitter i burspråket och tittar ut. D gör ju inget men..... han skäller så fort d går någon förbi så d va lugnast att stänga när jag la mig i badet.
Men då kom han på att från köksbordet ser man ju ut :)
Sen fick han ju se sin bästis ute och då studsade han ner och kom till mig och skällde och
sen sprang han till dörren, men vi gick inte ut då vi varit ute för en stund sen.
Idag har jag slappat och slöat och fixat lite för morgondagens jobb. Fick just höra att min granne (även jobbarkompis) mår dåligt men ska jobba ändå då vi inte för tillfället har nå vikarier. Även en till jobbarkompis har feber nu så nu får man bara hållarna tummarna att man klarar sig.
Jag hoppas verkligen vi får in vikarier snart så dom som är sjuka kan vara hemma och kurera sig.
Nu ska jag dricka kaffe och måla naglarna.
Ha en skön snöig dag.

1 kommentar:

  1. De bästa ställe man på bordet :)
    Fin när han sitter där men inte kul om han skäller på alla, stor vakthund ju.

    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....